Teknisk Projektledare CRM

Vår kund letar nu efter en teknisk projektledare för att assistera kring planering, prioritering och leveranser inom deras CRM system (Salesforce) samt deras loyalty system (Antavo). Rollen kommer handla om att förvalta/sköta om kundens Jira board och planera in enligt sprintar, samt att se till att utvecklarna i respektive team har vad de behöver för att kunna genomföra sina uppgifter (dvs. identifiera risker, rapportera/meddela om förseningar eller kommande releaser).

Konsulten kommer ingå i två olika team som har ett nära samband mellan varandra. Det kommer finnas krav som är specifik för ett område men då även krav på delar som innehåller båda områden för att göra en och samma sak. Därav ser vi det som en klar fördel att profilen har erfarenhet inom området för att förstå processerna inom respektive delar.


Krav

  • Scrum-metodik
  • Övergripande systemkunskap (på process nivå) kring CRM och Lojalitets-system.
  • Kravhantering
  • Kunna driva Workshops / hålla presentationer

Start: ASAP
Omfattning: 100% (37,5h/v)
Längd: 6 månader
Ort: Stockholm

Kontakt

Är detta uppdrag för dig?

Skicka ansökan